FAQ

Najczęstsze pytania



    Czy mogę złożyć zamówienie bez konieczności rejestracji na stronie?

    Zamówienia można składać wybierając w koszyku opcję "Zamów bez rejestracji", wówczas nie ma potrzeby zakładania konta sklepowego. Po złożeniu zamówienia konto tworzone jest automatycznie do celów realizacji zamówienia.



    Jak sprawdzę czy dany produkt jest dostępny?

    Każdy produkt na naszej stronie posiada informację o statusie dostępności i przybliżonym czasie realizacji zamówienia. Szczegółowa informacja widoczna jest na karcie wybranego produktu.



    Czy mogę uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar?

    Każdy zakup u nas potwierdzony jest paragonem, na życzenie wystawiamy również fakturę VAT.



    W jakim czasie mogę zwrócić zakupione towary i jak to zrobić?

    Informacje na ten temat znajdziesz na podstronie: Zwroty i Wymiany



    Czy moje zamówienie zostało już wysłane?

    Informacje o aktualnym statusie zamówienia dostępne są w zakładce "Twoje konto" (tylko dla zarejestrowanych Klientów). Ponadto, w dniu wysyłki na wskazany w zamówieniu adres e-mail wysyłamy wiadomość z numerem przesyłki i linkiem do jej śledzenia.

/>
pixel